I think of you from time to time

Ja, de här två dagarna har det varit fullt upp. Igår blev det en fika med Anna, Cajsa och Hedda i stan, Anna drog runt halv sex och vi andra satt kvar några timmar till. Sen gick jag till Slussen och mötte upp min syster och vi gick till Pizza hut och käkade middag. Skitmysigt var det, sen drog vi vidare och kollade på min brorsans spelning. Jag blir alltid så jävla stolt över honom när jag ser honom på scenen med sitt band.

Ja idag har jag varit i skolan på Öppet hus hela dagen. Ganska ovärt för jag hade inget att göra för jag skulle guida men det kom knappt några människor så jag guidade ingen utan gick bara runt och ja jag hade roligt men ja. Nu är jag hemma, kommer nog inte somna på ett tag för jag måste plugga. Blä.



Cool Cajsa igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0