I DRÖMMEN ÄR DET VI MOT DEM



Dagen har rullat på skitbra. Första lektionen började vi planera seglingen, vilka matgrupper vi skulle ha, städgrupper, var alla skulle sova osv. Jag, mina tjejer, Rasmus och Anton fick det största rummet. Det är 6 sängar på 9 pers, kommer , men jag ser fram emot seglingen faktiskt. Vem gör inte det lxm?

Dagen har fortsatt i att läsa på om Libyen som jag ska lämna in ett stort arbete på, det ska in på fredag och jag har hittills läst lite på nätet och läst massa artiklar, vilket jag ska fortsätta göra innan det är dags att gå och lägga sig. Men dagen har varit bra, bäst var nog samtalet med Peson på väg till skolan. Så skönt att jag verkligen kan vara mig själv med henne. Jaja, time to work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0