I've broken all my promies to you

Den här dagen har varit upp och ner, but that's life. Idag höll jag och Lara i en idrottlektion där vi körde strutfotboll, då har man alltså en strut framför anstiktet så man knappt ser något. Det var skitkul att se hela klassen springa runt och köra, haha. Tyvärr trillade bollen när i havet några gånger (min skola ligger vid vattnet och mina klasskompisar var tvungna att dräma till bollen så den åkte i vatten typ hela tiden).

Middag åt jag med Dess, vi gjorde våfflor och pratade massa. Sen hon drog har jag suttit och skrivit på mitt historia arbete och nu börjar jag tappa koncentrationen, är nog dags att hoppa i säng faktiskt och kötta det sista imorgon. Jag fick veta nyss också att jag har utvecklingssamtal och ska upp aptidigt imorgon. Jag gillar inte utvecklingssamtal. Godnatt!

*

Jag i somras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0