Är du en av dem som gråter när ingen ser på?



Jag och mina bästavänner, Peson & Ågren.

Den här dagen har varit jävligt bra faktiskt! Vi har starat ett nytt, vad ska man säga, projekt i skolan. Hela klassen ska komma upp med en målbild för hela vår linje, vi är indelade i tre grupper och jag och Vilda har ansvar eller är ledare för en av grupperna. Det kommer bli så jävla grymt, jag är skittaggad! Efter skolan så åkte jag och Ågren till stan och köpte present till Peson, hon fyllde nämligen år i veckan och vi ska fira henne imorgon.

Resten av kvällen har jag varit med Ågren och hennes pojkvän Pontus, vi har ätit middag, myst och umgåtts. De är verkligen jättefina dem två! Men nu är det dags att hoppa i säng, imorgon kommer mina päron hem så jag måste städa lite och sorgligt nog måste jag plugga. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

älskar bilden! :D:D:D <3

2011-04-02 @ 10:50:05
URL: http://pesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0